A biztosítós az a biztosítási üzletkötő (ügynök, képviselő, tanácsadó, stb.), aki abból él, hogy biztosítási termékeket ad el.
Milyen a jó üzletkötő?
A jó üzletkötő közvetít a megbízó (a biztosító) és a vevő (az ügyfél) között.
Kit képvisel az üzletkötő?
Az üzletkötő mindenképpen képviseli a megbízóját az ügyféllel szemben, a jó üzletkötő képviseli az ügyfelet a megbízójával szemben.
Ki fizeti az üzletkötőt?
Az üzletkötőt a megbízója fizeti az ügyféltől (vevőtől) kapott pénzből. Végső soron tehát az ügyfél (a vevő) fizet. Mindannyian az ügyfél (a vevő) pénzéből élnek.
Milyen a jó üzlet?
A jó üzletben egymásra talál az ügyfél valós igénye és a megbízónak a valós ügyféligény kielégítésére leginkább alkalmas terméke. A jó üzlettel mindenki elégedett, de leginkább az ügyfél.
Milyen a jó üzletkötő?
A jó üzletkötő képes összehozni a jó üzletet.
A jó üzletkötő ismeri, érti és átérzi a megbízó helyzetét, céljait, törekvéseit.
A jó üzletkötő ismeri és érti a kínálati termékpalettán szereplő termékeket, tisztában van azok célszerűségével, előnyeivel és korlátaival, alkalmazási paramétereivel, és azzal, hogy különböző helyzetekben melyik termék milyen módon történő használata a legcélszerűbb.
A jó üzletkötő ismeri, érti és átérzi az ügyfél helyzetét, céljait, törekvéseit.
A jó üzletkötő szorgalmasan tanul, őszintén érdeklődik, legjobb tudása szerint javasol és olyan helyzetet teremt, amelyben az ügyfél képes meghozni a számára legmegfelelőbb döntést.
Milyen a jó biztosítós?
A jó biztosítós jó üzletkötő. Speciális termékekkel – biztosításokkal – kereskedik. Olyan helyzetet teremt, amelyben az ügyfelek a valós igényeik kielégítésére leginkább alkalmas biztosítási termékeket vásárolnak optimális időben és optimális mértékben.